Dragă Client!

A apărut o problemă cu produsul cumpărat în magazinul nostru?

Înțelegem ce simți. De aceea te ajutăm cu drag să ne trimiți o reclamație. Ne străduim să o soluționăm cât de repede posibil.

Însă mai întâi va fi nevoie să urmezi câțiva pași simpli:

1. Realizează o fotografie a produsului

Dacă ai vreo problemă cu produsul aflat în perioada de garanție, furnizează un document în acest sens. Realizează fotografii de calitate ridicată a deteriorărilor sau defectelor produsului - cel mai bine din unghiuri diferite. Acest lucru ne va ajuta să soluționăm problema ta.

2. Trimite mesaj prin email

Pentru a notifica o reclamație, trimite un mesaj prin email la adresa: info@mirjan24.ro.

Include în mesajul tău următoarele informații:

- numele și prenumele persoanei care a plasat comanda,

- numărul comenzii,

- adresa,

- numărul de telefon de contact,

- descrierea exactă a deteriorării survenite,

Suplimentar, atașează fotografii cu deteriorarea și fotografia instrucțiunilor de montaj cu elementele deteriorate marcate.

Dorim ca reclamația ta să fie cât mai rapid soluționată, iar tu să fii 100% satisfăcut. De aceea, te rugăm să completezi corect formularul de reclamații, acest lucru va accelera considerabil procesul.

3. Verificăm deteriorările

Conform formularului completat și trimis, expertul nostru pentru Reclamații va lua la cunoștință situația și va evalua defecțiunea produsului.

Fără temeri! Specialiștii noștri știu care soluție va fi cea mai bună pentru tine.

4. Procesarea reclamației

Analizarea reclamației durează 15 zile. În acest timp, încercăm să evaluăm defectul și să soluționăm problema existentă. Te vom informa în mod curent cu privire la situația actuală a reclamației. Scopul nostru este soluționarea comună și cât mai rapidă a problemei.

5. Posibilități reclamație

Expertul nostru alege cea mai bună soluție posibilă pentru reclamația ta. Aceasta poate fi: înlocuirea unei părți sau a întregului produs sau un discount.

Pentru noi este importantă satisfacția ta!