×

Pentru a-ți putea furniza cele mai bune oferte, pe care le dorești, în conformitate cu „GDPR”, începând cu 25.05.2018, avem nevoie de acordul tău pentru o mai bună adaptare a conținutului la comportamentul tău. Îți protejăm intimitatea și nu creștem aria drepturilor noastre. Datele tale sunt în siguranță la noi, în orice moment poți retrage acordul pe baza politicii de confidențialitate.

Vezi mai multe

Reclamații - 5 pași până la succes

Dragă Client!

A apărut o problemă cu produsul cumpărat în magazinul nostru?

Înțelegem ce simți. De aceea te ajutăm cu drag să ne trimiți o reclamație. Ne străduim să o soluționăm cât de repede posibil.

Însă mai întâi va fi nevoie să urmezi câțiva pași simpli:

1. Realizează o fotografie a produsului

Dacă ai vreo problemă cu produsul aflat în perioada de garanție, furnizează un document în acest sens. Realizează fotografii de calitate ridicată a deteriorărilor sau defectelor produsului - cel mai bine din unghiuri diferite. Acest lucru ne va ajuta să soluționăm problema ta.

2. Completează formularul

Completează cu date reale formularul nostru de notificare, descrie cu exactitate deteriorările apărute și anexează fotografiile efectuate în prealabil. După completare, acesta va fi trimis automat către departamentul nostru de reclamații.

Dorim ca reclamația ta să fie cât mai rapid soluționată, iar tu să fii 100% satisfăcut. De aceea, te rugăm să completezi corect formularul de reclamații, acest lucru va accelera considerabil procesul.

3. Verificăm deteriorările

Conform formularului completat și trimis, expertul nostru pentru Reclamații va lua la cunoștință situația și va evalua defecțiunea produsului.

Fără temeri! Specialiștii noștri știu care soluție va fi cea mai bună pentru tine.

4. Procesarea reclamației

Analizarea reclamației durează 14 zile. În acest timp, încercăm să evaluăm defectul și să soluționăm problema existentă. Te vom informa în mod curent cu privire la situația actuală a reclamației. Scopul nostru este soluționarea comună și cât mai rapidă a problemei.

5. Posibilități reclamație

Expertul nostru alege cea mai bună soluție posibilă pentru reclamația ta. Aceasta poate fi: înlocuirea unei părți sau a întregului produs sau un discount.

Pentru noi este importantă satisfacția ta!