1. Cum comand produsul?

În primul rând, selectezi produsul din oferta noastră în e-shop și parametrii acestuia în configuratorul produsului (dimensiune, culoare, tip, cantitate, etc.) și dai click pe „Adaugă în coș”. Introdu acolo adresa ta, metoda de livrare și plată și trimite comanda. Poți plasa comanda și la telefon sau prin email. Comanda plasată este confirmată printr-un email trimis pe adresa ta. Cu câteva zile înainte de livrare, te informăm cu privire la ora estimată și ziua exactă a livrării.

2. Cum efectuez plata?

La MIRJAN24 oferim 3 metode convenabile de plată:

  • plată prin transfer rapid online,
  • plată prin platforma Netopia Mobilpay (card, portofel virtual, rate convenabile),
  • plată numerar la momentul livrării comenzii prin curier.

3. Cum poți face cumpărături în rate?

Folosind Netopia, poți împărți costurile achiziției pentru noua mobilă în max. 6 rate fără dobândă. Pentru produsele alese acum plătești rapid și simplu, însă mai ales sigur, în doar 5 pași. Vezi instrucțiunile exacte: VEZI

4. Oferim discounturi suplimentare?

Desigur! Dacă:

  • Te-ai înscris la Newsletterul nostru, vei primi 3%, pe care îi poți folosi în magazinul nostru.
  • Ai cumpărat de la noi, îți oferim un discount de 5% pentru următoarele cumpărături!

În plus, oferim permanent reduceri și promoții pentru produse selecționate, care se află întotdeauna în categoria „Promoții”. Vezi cât de mult câștigi!

5. Cât costă livrarea?

Livrare gratuită pe teritoriul României. Satisfacția dvs. este pentru noi cel mai important lucru!

6. Care este termenul de livrare?

Timpul de livrare depinde de tipul produsului ales. Informațiile detaliate sunt incluse în descrierea din fișa produsului selectat.

7. Urcăm mobila la etaj?

Șoferii noștri nu au obligația de a urca mobila la etaj. De accea, e nevoie să asiguri un număr corespunzător de persoane care să ajute la ridicarea mobilei de la șoferul nostru și urcarea ei în casă sau apartament. Marfa este livrată la prima ușă sau în locul, unde poate intra șoferul cu mașina.

8. Oferim serviciul de înșurubare și montaj al mobilei?

Nu oferim serviciul de înșurubare și montaj al mobilei. Pentru fiecare set de produse cumpărate, au fost anexate instrucțiuni simple și intuitive, care te vor ajuta cu siguranță să înșurubezi mobila visată.

9. Care este perioada de garanție?

Pentru toată mobila achiziționată în magazinul mobilier-mirjan24.ro acordăm min. 24 luni garanție.

10. Cum anulez comanda plasată?

Pentru a anula o comandă plasată, te rugăm să ne trimiți un mesaj pe adresa de email de mai jos: info@mirjan24.ro

11. Ce înseamnă returul produselor în termen de 14 de zile?

Dacă produsele achiziționate de la MIRJAN24 nu îndeplinesc așteptările tale, le poți returna în decurs de 14 zile calendaristice, de la data primirii comenzii. Vezi AICI instrucțiunile, cum poți notifica returului produselor pas cu pas. .

12. Cum fac o reclamație pentru mobilă?

Pentru a face o reclamație pentru mobilă, trebuie să trimiți un mesaj prin email pe adresa info@mirjan24.ro și să anexezi fotografii ale elementelor deteriorate, precum și simbolurile acestora aflate în instrucțiunile de montaj anexate livrării. Vezi instrucțiunile exacte, cum să notifici reclamația: VEZI