×

Pentru a-ți putea furniza cele mai bune oferte, pe care le dorești, în conformitate cu „GDPR”, începând cu 25.05.2018, avem nevoie de acordul tău pentru o mai bună adaptare a conținutului la comportamentul tău. Îți protejăm intimitatea și nu creștem aria drepturilor noastre. Datele tale sunt în siguranță la noi, în orice moment poți retrage acordul pe baza politicii de confidențialitate.

Vezi mai multe

FAQ - întrebări frecvente

1. Cum comand produsul?

În primul rând, selectezi produsul din oferta noastră în e-shop și parametrii acestuia în configuratorul produsului (dimensiune, culoare, tip, cantitate, etc.) și dai click pe „Adaugă în coș”. Introdu acolo adresa ta, metoda de livrare și plată și trimite comanda. Poți plasa comanda și la telefon sau prin email. Comanda plasată este confirmată printr-un email trimis pe adresa ta. Cu câteva zile înainte de livrare, te informăm cu privire la ora estimată și ziua exactă a livrării.
Reține, prin selectarea opțiunii ridicării personale, câștigi un discount suplimentar de 10%!

2. Cum efectuez plata?

Poți plăti în 3 moduri diferite: la livrare, prin transfer online sau cu cardul.

3. Cum poți face cumpărături în rate?

Din păcate, în prezent nu există posiblitatea cumpărăturilor în rate.

4. Oferim discounturi suplimentare?

Desigur! Dacă:

  • Te-ai înscris la Newsletterul nostru, vei primi 3%, pe care îi poți folosi în magazinul nostru.
  • Ai cumpărat de la noi, îți oferim un discount de 5% pentru următoarele cumpărături!

În plus, oferim permanent reduceri și promoții pentru produse selecționate, care se află întotdeauna în categoria „Promoții”. Vezi cât de mult câștigi!

5. Cât costă livrarea?

Cost transport 99 lei pe tot teritoriul României. Satisfacția dvs. este pentru noi cel mai important lucru!

6. Care este termenul de livrare?

Timpul de livrare depinde de tipul produsului ales. Exemple de termene de realizare a comenzii: 5, 10, 15, 21 sau 30 de zile lucrătoare. Informațiile detaliate sunt incluse în descrierea din fișa produsului selectat.

7. Urcăm mobila la etaj?

Șoferii noștri nu au obligația de a urca mobila la etaj. De accea, e nevoie să asiguri un număr corespunzător de persoane care să ajute la ridicarea mobilei de la șoferul nostru și urcarea ei în casă sau apartament. Marfa este livrată la prima ușă sau în locul, unde poate intra șoferul cu mașina.

8. Oferim serviciul de înșurubare și montaj al mobilei?

Nu oferim serviciul de înșurubare și montaj al mobilei. Pentru fiecare set de produse cumpărate, au fost anexate instrucțiuni simple și intuitive, care te vor ajuta cu siguranță să înșurubezi mobila visată.

9. La ce să fiu atent?

Verifică întotdeauna produsele. La comandă și la livrare, verifică exact dacă produsul ales are parametrii corecți și dacă tipul și culoarea mobilei corespund cerințelor tale. Dacă nu îndeplinesc așteptările tale, le poți returna.

10. Care este perioada de garanție?

Pentru toată mobila achiziționată în magazinul mobilier-mirjan24.ro acordăm min. 24 luni garanție.

11. Cum anulez comanda plasată?

Pentru a anula o comandă plasată, te rugăm să ne trimiți un mesaj pe adresa de email de mai jos: info@mirjan24.ro

12. Ce înseamnă returul produselor în termen de 14 de zile?

Dacă nu ești mulțumit de produsele cumpărate, trimite-ni-le, iar noi îți vom returna banii. De tine depinde, dacă le aduci personal sau folosești servicii de curierat. Ai la dispoziție 14 de zile, în cursul cărora trebuie să ne informezi cu privire la retur și să trimiți produsele comandate.
Produsul returnat trebuie întotdeauna împachetat cu grijă și securizat. Acesta nu poate avea niciun fel de urme de utilizare și nu poate fi înșurubat.

13. Cum fac o reclamație pentru mobilă?

Pentru a face o reclamație pentru mobilă, trebuie să completezi corect formularul de reclamații și să anexezi fotografii ale elementelor deteriorate, precum și simbolurile acestora aflate în instrucțiunile de montaj anexate livrării.